Aktualne oferty pracy:
Przedstawiciel handlowy - Branża opakowaniowa; ref. PHKEN/OL
Wymagania:
• znajomość obsługi komputera (MS Office – Outlook, Word, Excel),
• komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji miedzyludzkich,
• motywacja do pracy i nastawienie na osiąganie celów,
• mile widziane doświadczenie w handlu B2B.
Zakres obowiązków:
• obsługa bieżących klientów,
• doradztwo w zakresie usług i produktów,
• przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie ich warunków,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych,
• pozyskiwanie nowych klientów,
• tworzenie i udział w akcjach promocyjno-marketingowych, imprezach okolicznosciowych, targach branżowych,
• skuteczna komunikacja ze współpracownikami i klientami.
Oferujemy:
• szkolenia branżowe przygotowujące do pracy,
• stabilne zatrudnienie i stałe godziny pracy,
• możliwość rozwoju,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczeń.
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji zawierającej klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.)” na adres: praca@pbmedia.pl , w tytule wpisując: PHKEN/OL
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy; ref. ACC/OL;
Zakres obowiązków:
• kontrolowanie dokumentów księgowych i kadrowych,
• ewidencjonowanie operacji gospodarczych w systemie księgowo-finansowym,
• analizowanie i weryfikowanie zapisów na kontach,
• sporządzanie raportów i sprawozdań okresowych oraz rocznych,
• ścisła współpraca z radcą podatkowym i zewnętrznym biurem księgowym
Wymagania:
• wykształcenie kierunkowe – rachunkowość, ekonomia (studia, technikum, kursy),
• praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, VAT, prawa pracy,
• doświadczenie w księgowości (pełna księgowość, spółki kapitałowe),
• biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Excel.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• możliwość rozwoju,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczeń,
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji zawierającej klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.)” na adres: praca@pbmedia.pl , w tytule wpisując: ACC/OL
Konsultant w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych (Francja); ref. DOK/FR
Zakres obowiązków:
• obsługa bieżących klientów zagranicznych (Francja),
• doradztwo w zakresie usług i produktów poligraficznych,
• przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie ich warunków,
• prowadzenie dokumentacji oraz kontrola przebiegu realizacji zleceń,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych,
• telefoniczny i mailowy kontakt z klientami,
• pozyskiwanie nowych klientów,
• tworzenie i udział w akcjach promocyjno-marketingowych, imprezach okolicznosciowych, targach branżowych,
• skuteczna komunikacja ze współpracownikami i klientami (dział graficzny, drukarnia, spedycja),
• przyjmowanie i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych.
Wymagania:
• biegła znajomość języka francuskiego – w mowie i piśmie (kontakt telefoniczny, mailowy),
• silna motywacja do pracy i nastawienie na osiąganie celów,
• znajomość obsługi komputera (MS Office – Outlook, Word, Excel),
• komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji miedzyludzkich,
Oferujemy:
• szkolenia branżowe przygotowujące do pracy,
• pracę w miedzynarodowej firmie,
• stabilne zatrudnienie i stałe godziny pracy,
• możliwość rozwoju,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczeń,
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji zawierającej klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.)” na adres: praca@pbmedia.pl , w tytule wpisując: DOK/FR
Operator DTP / Grafik komputerowy; ref. DTP/OL
Wymagania:
• biegła znajomość pakietu Adobe (InDesign, Acrobat, Illustrator, Photoshop),
• znajomość zasad projektowania pod druk (m.in. spady, marginesy, profile kolorystyczne, nafarbienie),
• dbałość o detale oraz dobry gust.
Zakres obowiązków:
• przygotowywanie materiałów klientów do druku,
• kontrola, weryfikacja i korekta otrzymywanych projektów graficznych,
• tworzenie proofów i podstawowych projektów graficznych.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie i stałe godziny pracy,
• możliwość rozwoju,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczeń,
• szkolenia tematyczne,
• pracę w miedzynarodowej firmie,
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji zawierającej klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.)” na adres: praca@pbmedia.pl , w tytule wpisując: DTP/OL